Jump to content
AVIC411.com

2013 EU UPDATE F30 F930 F9310 F40 F940 F840 F8430


Recommended Posts

  • Replies 444
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik ook doe, en ik ben inmiddels al een hele middag en avond bezig... Ik BLIJF de melding krijgen Onjuiste SD kaart en ik heb 1000% alles volgens de instructies gedaan, maar mijn AVIC-F940BT doet helemaal niets meer!

Ik ben er echt helemaal klaar mee... Iemand enig idee wat ik nog kan doen om het op te lossen??

 

Nogmaals 1000% volgens de instructies gedaan en ik begrijp gewoon niet waarom het bij sommige wel werkt en bij andere niet...

Ik heb oudere software versies gedownload van Pioneer zelf, die schrijft tie gewoon en vervolgens restart en komt WEER met de melding Onjuiste SD kaart... dus weer geprobeerd en nog een keer en nog een keer... de juiste code toegepast in CARDINFO.CIF , dan nog maar een keer VERINFO.DAT downloaden en op plaats van bestemming neerzetten... weer niets...

SD kaart opnieuw geformateerd op FAT32 en weer opnieuw beginnen en nog steeds hetzelfde!

Vervolgens de NAVI maar stroomloos gemaakt in de hoop de fabrieksinstellingen terug te krijgen zoals de handleiding voorschrijft, maar zelfs dat veranderd helemaal niets!

 

Ben nu echt al uren en uren en uren bezig en ben helemaal door mijn ideeën heen, maar ondertussen baal ik ontiegelijk van het feit dat dit mijn NAVI gesloopt heeft en ik geen backup heb, simpelweg omdat ik er alle vertrouwen had dat dit werkte gezien anderen er zoveel succes mee hebben.

 

Als er niemand een oplossing weet download ik dit soort troep gewoon niet meer en betaal ik liever.

 

Iemand iedeeën ??????

Link to post
Share on other sites

Hi i have  F20 headunit.
I will try update it in this week, but how to do the backup and wich files i need to backup?
I have download all files from the first post, i have the tts file for poland and replace verinfo in cardinfo.
Is there any program to open the device and copied orginal files from inside?
And other question... Now i have menu in polish language. Is it after update changed in to english or other?

2014-10-30-1430_zps34577e5f.jpg
2014-11-24-1482_zps50a87491.jpg
2014-11-24-1483_zps5ba5c132.jpg

Link to post
Share on other sites

Wat ik ook doe, en ik ben inmiddels al een hele middag en avond bezig... Ik BLIJF de melding krijgen Onjuiste SD kaart en ik heb 1000% alles volgens de instructies gedaan, maar mijn AVIC-F940BT doet helemaal niets meer!

Ik ben er echt helemaal klaar mee... Iemand enig idee wat ik nog kan doen om het op te lossen??

 

Nogmaals 1000% volgens de instructies gedaan en ik begrijp gewoon niet waarom het bij sommige wel werkt en bij andere niet...

Ik heb oudere software versies gedownload van Pioneer zelf, die schrijft tie gewoon en vervolgens restart en komt WEER met de melding Onjuiste SD kaart... dus weer geprobeerd en nog een keer en nog een keer... de juiste code toegepast in CARDINFO.CIF , dan nog maar een keer VERINFO.DAT downloaden en op plaats van bestemming neerzetten... weer niets...

SD kaart opnieuw geformateerd op FAT32 en weer opnieuw beginnen en nog steeds hetzelfde!

Vervolgens de NAVI maar stroomloos gemaakt in de hoop de fabrieksinstellingen terug te krijgen zoals de handleiding voorschrijft, maar zelfs dat veranderd helemaal niets!

 

Ben nu echt al uren en uren en uren bezig en ben helemaal door mijn ideeën heen, maar ondertussen baal ik ontiegelijk van het feit dat dit mijn NAVI gesloopt heeft en ik geen backup heb, simpelweg omdat ik er alle vertrouwen had dat dit werkte gezien anderen er zoveel succes mee hebben.

 

Als er niemand een oplossing weet download ik dit soort troep gewoon niet meer en betaal ik liever.

 

Iemand iedeeën ??????

hey , kunt u de software pionier heb je niet delen ? sinds ik bijgewerkt , maar mijn bluetooth werkt niet en kan IK vind andere versies

 

MVH daniel

 

heb google gebruikt vertalen

Link to post
Share on other sites

Hi all,

 

i am new to the avic scene and need a little help updating my f9310bt

 

The instructions seem simple enough but im confused with the bit that says

 

 Replace the VERINFO.DAT with the above one.

 

what does that mean? the one above what?

 

thanks in advance :-)

Link to post
Share on other sites

 

 

Als er niemand een oplossing weet download ik dit soort troep gewoon niet meer en betaal ik liever.

 

Iemand iedeeën ??????

 

... Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten kan ook verkeerd uitvallen.  Ik vind het erg jammer voor je en hoop dat je het probleem op kunt lossen.. op Marktplaats staan voor een paar tientjes werkende kopieën, voor als je het originele spul toch te duur vind..(en wat het eerlijk gezegd ook is..) Voor € 60,- kun je hem misschien ook laten resetten bij Pioneer, naar de originele software..

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

I was having major issues with the Bluetooth not turning on and was just getting an an error on my F20BT! I noticed on another forum that others were having exactly the same problem and that Pioneer wanted £400 plus to swap out the BT chip!!!

 

I originally tried to just update the firmware to Ver: 2.003 using the official download from Pioneer. I put the files on the SD card but it would not initiate the update on the head unit, even with full format to FAT32 etc.

 

I then tried this crack version and it worked perfectly!!! Not only has BT started working again but I get the added bonus of 2013 maps... sweet!!

 

Thank You Pug and Pionara... saved me a fortune and I'll be making a well deserved donation shortly!!!!

 

Can anyone help me get the updated speed camera files for the UK??

 

Thanks

 

Lucy

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...