Jump to content
AVIC411.com

Recommended Posts

Bonjour à tous.

J'ai un Avic F900BT qui à eu problème de configuration. Je l'ai formater et j'ai essayé de le rebooter avec une mise à jour sur le site de pioneer mais je n'ai aucune application qui fonctionnent, pas de téléphone, pas de navigation et les paramètres sont limités... HELP

Je cherche le logiciel original et complet pour le remettre en fonction. Version de base 2.009000

Link to post
Share on other sites
On 12/01/2020 at 11:30 AM, BLOBLO said:

Bonjour à tous.

J'ai un Avic F900BT qui à eu problème de configuration. Je l'ai formater et j'ai essayé de le rebooter avec une mise à jour sur le site de pioneer mais je n'ai aucune application qui fonctionnent, pas de téléphone, pas de navigation et les paramètres sont limités... HELP

Je cherche le logiciel original et complet pour le remettre en fonction. Version de base 2.009000

Good morning all.

I have an Avic F900BT which had a configuration problem. I have formatted it and I tried to reboot it with an update on the pioneer site but I have no working applications, no phone, no navigation and the parameters are limited ... HELP

I am looking for the original and complete software to restore it. Basic version 2.009000

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...